Permintaan Terakhir Eno Parihah Sebelum Maut Disula Cangkul

oklpa

Permintaan Terakhir Eno Parihah Sebelum Maut Disula Cangkul|Eno parihah masih lagi mejadi perbincangan hangat di media sosial semenjak kejadian yang berlaku 13.05.2016 lalu dimana eno dibunh dengan disula pakai cangkul.

Terkini seminggu setelah pemakaman eno,rasa sedih,sayu keluarga masih lagi belum terobati sebelum ketiga pelaku dihukum gantung,sebagai mana permintaan warga setempat.

Ayah mangsa arif fikri 53 tahun,mengatakan sebeum eno meninggal,eno pernah meminta kepada ayahnya untuk menambah duit hasil tabungannya untuk membei motor.

Saya sudah mengumpulnya kesemuanya ,tinggal hanya menunggu dia balik saja di minggu kejadian,tapi nak buat macam mana kali ini dia balik dengan van jenazah,katanya ketika di temui di kampungnya lebak wangi jumaat semalam 20.05.2016

Kecewa dengar berita eno dojodohkan dengan lelaki lain juga motif pembunuhan.

Sebelumnya hasil keterangan ketiga pelaku terkini mengaku punca pembunuhan itu berkait dengan isu mulut yang mereka dengar dimana eno telah di jodohkan oleh orang tuanya dengan seorang lelaki.

Akan tetapi arif fikri menentang kuat pengakuan tiga pelaku tersebut,apatah lagi anaknya  itu dikatakan sempat bercumbu dengan rahmat alim sebelum dibunuh.

”Saya tidak pernah menjodohkan anak saya dengan sesiapun,dia masih lagi kecil,mana mungkin saya menjodohkannya,lagi pun eno pernah mengatakan pada saya,dia tidak mahu mencari kekasih sebab dia mahu membahagiakan kami dulu”

“Saya tidak percaya kalau anak saya mengundang kekasihnya itu datang keperumahan tersebut,sebab perumahan itu dilarang di masuki laki laki,lagi pun menerut sepengetahuan saya dan isteri anak saya tidak mempunyai kekasih.”katanya arif pikri yang bekerja sebagai seorang guru sambil mengusap air mata.

Mana datangnya cangku?

kopg

Pembunuhan anak saya telah dirancang sebelumnya,pertemuan malam dan jam yang sama ketiganya di dalam rumah bukan kebetulan,dari mana datangnya cangkul? sedangkan di sekitar perumahan tidak ada yang merasa kehilangan cangkul.

Saya percaya pembunuhan telah dirancang sebelumnya,tugas masing masing dalam pembunuhan anak saya seolah sudah di rancang hingga tiada nampak kejanggalan.sambungnya.

Suara lantang warga (pelaku pembunuhan eno mahu di hukum mati)

Dorongan hukuman mati kepada ketiga pelaku pembunuhan eno sangat terdengar nyaring,suara nyari itu disuarakan oleh penduduk warga kampung eno,serta kampung tempat eno dibunuh.

Menteri sosial khofifah indar parawansa yang berzirah ke kampung eno yang dihujani tangisan air mata,tidak henti henti di sorakkan warga agar ketiga pelaku itu di hukum mati.

bak gayung bersambut,khofifah pun mendukung penuh dan setuju jika pelaku dihukum gantung.akan tetapi pelaku yang masih dibawah umur tidak bisa digantung karena dilindungi undang undang oleh perlindungan anak.

Menteri sosial khofifah indar parawansa yang berzirah Kemakam eno

Menteri sosial khofifah indar parawansa yang berzirah Kemakam eno

tapi kita bisa saja menggantung dia selepas umurnya cukup,wakil dari pihak kami telah menghantar Draft tersebut ke gedung Dewan perwakilan rakyat (DPR)di jakarta Untuk segara dibahas bersama Anggota Majlis ulama indonesia MUI dan anggota DPR untuk segera di tanda tangani oleh peresident jokowi,katanya tegas.Eeberita nusantara news.

Baca lagi;

1.Ketua Polis Kongsi Hasil Bedah Siasat Gadis Mangsa Bunuh Sumbat Tangkai Cangkul

2.Kronologi Dan Punca Kemaluan Gadis 18 Tahun Disumbat Tangkai Cangkul Sampai Mati

3.Tiga Pelaku Peragakan 34 Adegan Semula Kes Pembunuhan Sumbat Tangkai Cangkul

4.Seorang pelaku pembunuhan eno mungkin akan di lepas

5.Majis ulama indonesia arah pelaku pembunuh eno segera dihukum mati

Tags: #disumbat #eno parihah #Permintaan #Sebelum #tangkai cangkul #Terakhir

This blog is created for your interest and in our interest as well as a website and social media sharing info Interest and Other Entertainment.