Video Pasangan Teruskan Aksi Ketika Ditangkap Khalwat




Video Pasangan Teruskan Aksi Ketika Ditangkap Khalwat|Tidak dapat di nafikan,di zaman yang serba canggih dan moden ini membuatkan ahlak remaja masa kini semakin menuju kearah lebih membimbangkan.Sepatutnya ibu bapa yang bertanggung jawab lebih memberikan perhatian kepada anak masing masing.

Baru baru ini sebuah video tersebar di laman media sosial dimana sepasang kekasih bercinta di cekup oleh pencegah maksiat di salah sebuah hoter bajet sekitar kuala lumpur semalam.

Serbuan dibuat atas informasi yang di dapat dari individu yang curiga dengan gerak gerik pasangan tersebut,Apa Yang menariknya adalah apabila kedua pasangan itu buat tak tau ketika anggota pencegah maksiat sampai kelokasi kejadian untuk membuat serbuan Sekitar jam 11.30 malam.

Kedua pasangan yang masih serumur 17 dan 18 tahun itu di tahan setelah gagal menunjukkan sembarang bukti ikatan yang sah seperti mana sebelumnya mereka mengatakan bahwa merekan sudah berkahwin dan mempunyai ikatan yang sah.

Anggota pencegah maksiat mengatakan "ketika serbuan dibuat saya cuba memberi salam sebanyak tiga kali pada bilik yang di maklumkan , namun tiada sembarang jawapan.

Pintu yang tidak berkunci memudahkan kami untuk masuk kedalam bilik,sebaik saja pintu di buka,kami terkejut pasangan itu tidak peduli dengan kedatangan kami,malah mereka masih meneruskan aksi,katanya"



This blog is created for your interest and in our interest as well as a website and social media sharing info Interest and Other Entertainment.