Gadis Purdah Sampai KL Jadi Anak Punk ” Sebar Gambar Bogel Punca Pergaduhan”

PURDAH


Gadis Purdah Sampai KL Jadi Anak Punk " Sebar Gambar Bogel Punca Pergaduhan"

|Beberapa hari lepas media sosial di gemparkan dengan kemunculan sebuah video wanita di belasah dengan beberapa orang wanita termasuklah wanita berpurdah.

Ramai natizen mengecam tindakan tersebut,namun tidak lama selepas itu salah seorang tukang belasah dalam video tersebut tampil memberikan penjelasan.

"Korang tak tahu cerita, jangan nak buat cerita. Tiga orang itu member aku. Budak perempuan yang kena belasah itu budak Kedah dan bawah umur lagi.

"Dia datang Kuala Lumpur, member-member aku inilah yang menjaga dia. Bagai makan minum, pakai semua jaga. Sampai member aku yang berambut perang itu kena pukul dengan member yang lain sebab nak protect dia.

"Dia banyak hasut orang dan buat mulut. Orang dah jaga dia elok-elok tetapi dia pula menjatuhkan maruah diorang semua.

"Budak perempuan yang macam jantan itu pukul dia pula sebab malam sebelum itu, disebabkan dia, member kitorang semua bergaduh sesama sendiri berpunca dari budak itu putar belit cerita. Sampai nak terjun bangunan kononnya nak menunjukkan dia tidak bersalah.

"Yang pakai purdah itu pula, sebelum ini budak perempuan yang kena pukul itu pun pakai purdah. Dia datang ke Kuala Lumpur sebab dia pakai purdah dan ramai yang ingat dia itu member aku.

Budak perempuan itu pakai purdah sampai budak Sabah datang jumpa member aku ini, suruh buka niqab dia. Nak tengok sama budak perempuan itu atau tidak. Malulah member aku sampai menangis sebab orang paksa dia buka niqab semata-mata nak tengok siapa individu di sebaliknya.

"Sebab budak perempuan itu, masa lepak pakai purdah, dia pergi jejantas dia buka purdah. Disebabkan dia mainkan purdah itulah member aku kena.

"Dia balik kedah, elok pakai purdah tak lama dia datang ke Kuala Lumpur. Dia dah jadi macam apa yang kitorang tengolah tak pakai tudung, tak pakai purdah sebab dia nak jadi punk, dia sanggup buka purdah.

"Disebabkan dia cuba menjatuhkan maruah kawan aku itu, dia dirembat secukup-cukupnya. Kitorang dah dakap elok-elok dengan dia tetapi dia pula tengking member kitorang dan itu salah satu punca dia kena belasah. Diorang hormat perempuan itu tetapi perempuan itu tak hormat diorang.

"Semalam mak perempuan itu sms member-member aku yang pukul anak dia. Mak dia dah minta maaf pada diorang. Diorang juga baru dapat tahu yang rupa-rupanya budak itu ada masalah mental dan masih di bawah pemantauan doktor.


yes gambar bogel



"Kitorang ada bukti tentang budak itu. Jadi kepada sesiapa yang tidak tahu cerita, jangan fitnah sesuka hati. Kau cakap diorang teruk, kau pun lebih kurang je macam diorang okay," jelas Mya panjang lebar.

"Budak yang terlentang di bawah itu sebenarnya banyak sangat buat hal. Umur baru 15 tahun tetapi sejak dia datang ke Kuala Lumpur, dari kedah, banyak sangat dia buat hal.
Dia sebarkan gambar bogel yang rambut perang itu. Dia fitnah orang, buat mulut dekat orang sana sini sampai kawan kitorang sesama sendiri boleh bergaduh disebabkan dia.

"Korang nak cakap apa pasal video itu cakaplah. Korang patutnya dengar dulu cerita, bukan main viral fitnah orang cakap yang bukan-bukan. Mak perempuan yang berkepala botak itu sendiri cakap yang dia banyak buat masalah. Perempuan itu sendiri yang mencabul maruah orang." kata Ayie Yie kepada thehypemedia

This blog is created for your interest and in our interest as well as a website and social media sharing info Interest and Other Entertainment.