Ayat SMS Cinta Atau Wechat Cinta Untuk Kekasih Anda




Ayat SMS Cinta Atau Wechat Cinta Untuk Kekasih Anda 
Kalau dulu, SMS Cinta lah yang paling di tunggu. Kadang-karang rela salin dengan kawan-kawan masa kat kantin tengah rehat. Haha, lawak plak, tapi zaman sekarang teknologi makin advance, sema orang dah pakai WECHAT dan WHATSAPP. Apa lgi, jom kita ber Wechat cinta plak. ??
1. Andai kau dapat melihat hatiku
Andai saja kau dapat membaca fikiranku
Betapa ruang jiwaku penuh bayangan dirimu,
Menghiasi hari-hariku
Senyum dan suaramu meneduhkan jiwaku
Cintailah aku dengan kesungguhanmu
Kerana ku hanya milikmu
2. Kalau I boleh menyusun abjad, I nak letak U dekat dengan I
3.U ni doktor ke? Kaki I terseliuh sebab jatuh cinta pada U !
4. Dari mana datangnya cinta !!
dari SMS turun ke hati !..
5.awk! chak! Ok bye2! Sy nak tgok senyuman awk je J
6.Luahan Cinta Ibarat Kentut!..
ditahan sakit!.
dilepas malu!.
dah keluar..fuhhh! Lega!!!
7.Jika kau hidup sehingga 100 tahun!.
aku hanya ingin hidup hingga 99 tahun kerana aku tak rela hidup tanpa kau!
8.Di bawah ini senarai yg sy tak suka ttg awak!
1!..
2!!..
3!..
4!!!…
Apa nak buat?? sy suka semuanya ttg awk!
9.Tekan ke bawah jika kau merinduiku!.
Tekan lagi kalau masih rindu!..
Lagi!.
Lagi!!.
Masih tekan lagi???
Nampak sangat rindu!..
sy pon rindu awk jgk syg..:)
10.Kalau cinta ibarat penyakit,aku taknak makan ubat.Biar aku merana diserang penyakit ini krn aku ingin kau tahu betapa aku mencintai kau!
11.Org kata kita hanya jatuh cinta sekali saja. Tapi setiap kali aku mendengar suaramu, aku jatuh cinta sekali lagi!
12.Apakah kasih sayang perlu diucapkan?
Tidak perlu. Lalu kukirim SMS ini padamu,
kerna cintaku xkan blh ditaksir dgn kata2..
13.Tuhan memberikan rasa cinta dalam diriku, dan aku memberikannya padamu. Tolong jangan diberikan lagi pada orang lain.
14.Aku mahu kau tahu aku menyintaimu setulus hati..bukan hipokrit!!bukan cinta palsu..bukan ada kepentingan!.
Ini adalah cinta tanpa syarat!.
Aku begitu menyintaimu!..
15.Cinta akan hilang jika diambil org. Cinta akan mati jika digenggam rapi. Bagaimana harusku memegangmu? Apa perluku meneruskan atau melepaskan?
16.Betapa indah pun perkataan, tak boleh sama utk menyatakan cintaku padamu!
17.Cintaku bukan ibarat kertas!..
Cintaku adalah bara yg sentiasa menyala
dan semakin marak ditiup kerinduan padamu!..
18.Jika mencintaimu satu kesalahan!biar aku bersalah. Cintaku padamu sangat kuat dan akan kuperjuangkan hidup ini demi mu!!..
19.Cinta kita banyak ranjau. Tapi percayalah ia tidak sedikit pun mengurangkan cintaku padamu.Kau adalah insan teristimewa dalam hidupku
20.Aku tak dapat hidup tanpamu!..
kerana kaulah nyawaku!!
21.Jika cinta itu dicukai..aku lah pembayar cukai paling tinggi!
22.Mencintaimu adalah perkara terindah yg pernah berlaku dalam hidupku.
Mana mungkin aku melupakanmu seumur hidupku. Kaulah kekasihku yg pertama dan terakhirku.
23.Air mata kerana sahabat 1 pengorbanan,
Air mata kerana ibu bapa 1penghormatan,
Air mata kerana kekasih 1penyesalan,
Air mata kerana Allah 1 keberkatan.
24.Apa perasaan u pada I?
BENCI? – Abaikan saja sms ni.
KAWAN? – Balas balik sms ni.
RINDU? – Sekali missed call.
SAYANG? – 3 X missed call.
CINTA? – Terus call I la…..
25. Sy blh terima
kopi
takde
susu…
Malam
tanpa
lampu..
Roti
tanpa
madu..
Burger
takde
keju..
Tapi..sy tak leh
terima kalau..
SUNYI
takde SMS dr
U..
26. KaLau BaCa Awk
SuKa SaYa
KaLau PaDam Awk
RINDU SaYA
KaLau balas AwK
CINTA SaYa
KLau X BuAt ApE2
AwK mILiK SaYa
So aPe aWk Nak
BuaT SkraNG??…
27. Klu sy jD
AiRmAtA.sY iNgiN
LaHiR dr mAtA
AwkHiduP d PiPi
28.Awk & mAti d
BiBiR Awk.tApi
Klu Awk jD
AirmAtA sY. sY X
Kan mEnAnGiS
sBb sY X nK
keHiLaNgAn
awk.
29. Sahabat umpama
KOMPUTER.
awk ENTER dlm
hidup saya, saya
SAVE awk dihati,
awk FORMAT
segala masalah
saya & krn itulah
tak mungkin
saya DELETE
awk dr MEMORY
saya….
30. kadAng2
mAta sAye
jeLeS sGt
ngAn Hati sAye..
nApe ek..?
nAk tAu
nApe..?
seBaB..
awAk sLalu dEkat
d Hati sAye, tP jAuh
dr mAta sAye..
P/S: Jangan kirimkan kalau anda tak maksudkannya.. ekekeke

This blog is created for your interest and in our interest as well as a website and social media sharing info Interest and Other Entertainment.