Ads Top

Daler Yusuf pegang 'apple' Nelydia Senrose (video)

Pada: Ahad, 2 Julai 2017
Buah Dada, Daler Yusuf, Kontroversi, Nelydia Senrose, Pelakon, Video Artis,
Akibat terpegang aset buah 'apple' Nelydia Senrose, Daler Yusof dikecam kerana lakonannya yang spontan/tidak sengaja itu di dalam drama Encik Suami Mat Slaih Celup yang disiarkan di TV3.

Berikut adalah kecaman daripada nitizen.

@Hanis Latif - uissshhh dia pegang tetek tu hahahahhaah........aku ulang nak tengok tang mana dia pegang
@Siti Nasuha Zuki- Untung la dia dapat pegang nasi lemak 50 sen tanpa bayaran atau apa-apa caj GST
@Azlan Syah - Alaaa tak laju mana pun sengaja je tu dia buat-buat terpegang nasi lemak 50sen
@Afiq Que - dah terpegang tu masih boleh senyum suka..mana sensitiviti?? aku tengah kecam ni..mana yang nak backup cepat..
@Haniff Ibrahim- Untung jadi artis.. dapat pegang.. Dapat dosa... Untung jugak kita.. Dapat tengok.. Dapat dosa... Hahaa.. Untung bagi sama rata.. Kira okey lah. Haha
@Rose Cherosna Mohd Saaid- Ish no... artis berlakon nak bagi nampak real. Tapi kalau hukum tetap hukum, bukan muhrim bersentuhan tetap berdosa..



Tag : Buah Dada , Daler Yusuf , Kontroversi , Nelydia Senrose , Pelakon , Video Artis

No comments:

Powered by Blogger.