Ads Top

Edisi mengigit!. Zul Ariffin muatnaik gambar berseluar pendek

Pada: Sabtu, 27 Mei 2017
Artis Seksi, Gambar Artis, Kontroversi, Pelakon, Pelakon Seksi, Zul Ariffin,
Haish. apa lah nak jadi dengan Zul Ariffin ni. Nak post gambar seksi pun, agaklah sikit. Tak pasal-pasal ramai yang dah kritik tindakan dia ni.

fayyadratna: "Seksi ye"

widawatifantaghiroburhanrose: "Aummm"

whereistheloveee: "topless please"

aishah_sumayyah: "Weeii..peha ayam"

hunter_yayah: "Kete dah segak, tapi dengan adanya awak posing cenggitu, saya mengalami depression sampai tahun depan"

prvnes.edrxs: "Geramnya paha tu nak gigit je"

kilakunkun: "Wow...nak jadi tukang cuci kereta dan cuci baju pun jadi lah..@zul_ariffin .. tak payah gaji ... free setahun"

tasha_zakaria: "Too hot to handle.. Auchhhhhh"

zalina_safril: "Terlalu mngoda"

sherlyn_seth: "Bikin melting"

sandra.nat.779: "Cekcii nyaa abanggg"

Tag : Artis Seksi , Gambar Artis , Kontroversi , Pelakon , Pelakon Seksi , Zul Ariffin

No comments:

Powered by Blogger.