Ads Top

(3 Foto) - Astagafirullazim !!! Lihat Apa Yang Berlaku Kepada Wanita Ini Amat Mengejutkan..Jadikan Pengajaran!!



Sekarang ini, banyak orang yang cukup berani untuk mengambil risiko dan membayar apa pun untuk mendapatkan operasi plastik. tapi wanita ini mungkin boleh menjadi iktibar bagi kita semua yang ada perasaan nak mencuba dan inginkan bentuk badan yang seksi dengan cara yang cepat dan berkesan.


Punggung wanita ini meledak ketika ia terlalu keras dalam proses latihan squat. Apakah ada jaminan dari tempatnya menjalankan operasi plastik atas kejadian ini???






ANDA BOLEH LIKE PAGE KAMI DI FACEBOOK UNTUK KISAH2 LAIN :)
klik disini untuk ke page kami  --->   IsuKakiPanas



Di Boston, Massachuetts, wanita berusia 27 tahun ini yang bernama Serena Beuford melakukan squat dengan seorang teman untuk video Instagram bagi Planet Fitness, namun tiba-tiba puunggungnya meledak.


Doktor mengatakan dia dalam kondisi serius. Saat ia berjongkok, ada suara muncul dan jatuh sambil berteriak dari rasa sakit yang menyiksa. Anggota Gym bergegas untuk membantu sementara yang lain menghubungi pihak hospital.







Beufora berteriak "Punggung saya hilang!!!" Ada darah dan cairan di seluruh lantai. Dia adalah tips wanita yang selalu mencari perhatian dari orang-orang, suka mempamerkan punggungnya di tempat awam terutamanya di pusat Gym. Tapi apa yang mengejutkan dia mendapat perhatian yang lebih daripada apa yang ditawarkan.


Jadikan Pengajaran...


ANDA BOLEH LIKE PAGE KAMI DI FACEBOOK UNTUK KISAH2 LAIN :)
klik disini untuk ke page kami  --->   IsuKakiPanas

No comments:

Powered by Blogger.