Ads Top

[VIDEO]...Cerita Sebenar Video Viral 3 Remaja Diamuk Anggota Tentera



Cerita Sebenar Video Viral 3 Remaja Diamuk Anggota Tentera|Lakonan tiga perompak remaja yang berpura pura dilanggar lari oleh seorang pemandu kereta Honda DD 15 KO warna hitam tidak menjadi, apabila mengetahui pemandu tersebut adalah keturunan Kepala Staf TNI Angkatan Darat, Jenderal George Toisutta.

Ketiga remaja masing masing berusia 19,18 dan 17 itu pada awalnya berlakon seperti di langgar lari oleh pemandu kereta itu tengah jalan.

Mereka pun mengejar kereta berkenan seolah olah telah berlaku kemalangan langgar lari kononnya mahu minta ganti rugi.

Namun kerana pemandu kereta merasa tidak melanggar apa apa,beliau tidak berhenti hinggalah sampai ke Metro Tanjung Bunga tempat kediaman pemandu kereta berkenan.

Drama tiga remaja itu terbongkar kepada umum apabila pihak polis mendalami kes berkenan selepas salah seorang warga memaklumkan kepada polis adanya tiga remaja menjadi bulan bulan penghuni perumahan TNI tersebut yang sudahpun sebenarnya mengetahui cerita sebenar.

Kes ini dibenarkan oleh Kepala Pusat Penerangan (Kapuspen) TNI Mayjen TNI Wuryanto. Dikatakannya, pelaku sudah ditangkap dan diserahkan kepada polis.

Bagaimana pun dua orang remaja sudah dipulangkan, masing-masing bernama Iksan Ansari (17) dan Sulaiman (19). Sementara A. Afdal (18) masih dirawat intensif dihospital Bhayangkara.

Ketua polis Tamalate makassar Amrin mengatakan, “Keduanya dipulangkan setelah pemilik kendaraan tidak keberatan dengan membuat pernyataan. Namun keduanya wajib lapor, termasuk yang dirawat di hospital Bhayangkara,” kunci Kompol Amrin AT.




No comments:

Powered by Blogger.