Ads Top

7 Zon Sensitif Pada Tubuh Wanita. Nombor 4 Semua Orang Tahu !!!



Tidak hanya lelaki, wanita juga memilik zon sensitif. Zon-zon ini terletak pada tubuh wanita tersebut dan boleh dimanfaatkan sebagai sumber rangsangan kepada pasangan. Sebagai suami jangan takut untuk memanfaatkan zon sensitif ini untuk membangkitkan ghairah pasangan. Untuk hubungan intim lebih menghairahkan, berikut adalah 7 zon sensitif pada tubuh wanita..


1. Belakang Lutut

Bahagian ini selalu diabaikan suami bagi ketika melakukan hubungan seks mahupun tidak. Bahagian ini sangat sensitif bagi wanita. Cuba bermain dikawasan ini untuk membangkitkan ghairah pasangan.


2. Punggung

Biasanya jarang para suami akan melupakan bahagian zon sensitif yang satu ini. Tapi bagi mereka yang selalu melupakan zon ini, jangan diabaikan selepas ini.


3. Kaki

Pada telapak kaki terdapat saraf-saraf penerima yang berhubung dengan organ-orang badan. Rangsang pasangan dengan urutan dan gelitikan yang halus dan lembut agar dapat membuatkan pasangan anda merasakan sesuatu yang luar biasa.


4. Payudara Dan Puting

Puting pada payudara seorang wanita sangat sensitif. Ada beberapa jenis sensai yang diinginkan wanita iaitu dimulai dengan sentuhan lembut hingga gigitan manja. Ini pasti dapat membangkitkan ghairah seksual pasangan.


5. Ketiak

Lakukan rangsangan di kawasan ini untuk memberikan sensasi yang tersendiri dan menyenangkan. Jangan pelik, kerana ini adalah salah satu bahagian dari permainan seksual.


6. Belakang

Sentuh dengan lembut bahagian belakang pasangan dari hujung tengkuk ke pangkal punggung menggunakan jari jemari. Lihat reaksi pasangan ketika anda bermain dikawasan ini.


7. Mulut / Bibir

Bibir wanita sangat sensitif. Ciuman yang baik yang singgah di bibirnya akan terasa begitu mengagumkan.

No comments:

Powered by Blogger.