Ads Top

Dah la ‘check in’ dengan lelaki, lepas tu BANGGA pulak dok muat naik.!!



Alolooo.. ‘Sweetnya’ pasangan kekasih muda ni. Macam pinang di belah ‘kapak’. Baik punya budak perempuan tu dok lentok kat dada si lelaki. 

Tak pakai baju pulak tu. Tak sejuk ka dik?? Ni mak ayah tahu tak yang adik berdua ‘check in’ hotel sebab nak beromen?? Lain macam betul budak­budak sekarang kan. Naik seram tengok. 

Rasa budak­budak ni ‘beraksi mesra’ untuk malam merdeka. Yela, semalam kan kita semua dah menyambut hari Kemerdekaan yang ke­59. Orang lain sambut dengan tengok bunga api bagai. Budak dua ekor ni sambut dalam bilik dengan ‘aksi mesra’ dorang. Phuuii. 

Bila sebut pasal malam merdeka ni, dah agak mesti ramai pasangan kekasih yang akan ‘berjimak’. Tapi tak sangka pulak yang budak­budak macam budak dua ekor ni pun turut serta dalam ‘acara tahunan’ ni. Kalau nak kata dah dewasa pun macam tak logik.

Yela, cuba korang tengok budak dua ekor ni, dah dewasa ke macam ni?? Tambah­tambah budak perempuan tu. Uish, berani betul budak­budak sekarang kan. Makan minum pun mak bapak dok tanggung lagi. 

Boleh pulak keluar ‘berjimak’ dengan jantan masa malam merdeka. Dah la ‘check in’ dengan lelaki, lepas tu bodoh pulak dok muat naik gambar mesra dorang kat laman sosial. Memang dasar budak tak matang betul.

Sekarang video ni dah jadi ‘viral’. Harap video ni sampai ke pengetahuan mak bapak budakbudak ni. Biar dorang kena libas dengan tali pinggang, baru padan muka. Sepatutnya budak­budak kecik macam ni duduk rumah dengan keluarga. 

Bukannya keluar untuk merosakkan maruah diri di malam merdeka. Bangga betul budak­budak sekarang bila dapat buat perbuatan terkutuk ni. Kalau tak bangga, tak ada nya dorang nak muat naik video macam tu kat laman sosial. Malu betul dengan budak­budak sekarang.  




No comments:

Powered by Blogger.