Ads Top

Video: Gadis Maut Test Motor Sebelum Lumba



Video: Gadis Maut Test Motor Sebelum Lumba|Siapa sangka acara pelumbaan motor yang hendak dilakukan oleh kumpulan remaja yang berawal dari gelak tawa berubah menjadi tangisan apabila seorang peserta wanita maut ditempat kejadian dengan cukup mengenaskan.
Dalam kejadian yang berlaku semalam pada 29 okt 2016 sekitar jam 13.00,Tulungung (jawa timur) sekumpulan remaja itu dikatakan hendak mengadakan lumba liar.
Mangsa yang dikenali sebagai Riska yang juga masih lagi duduk di bangku sekolah,maut selepas motor yang ditunggangnya hilang kawalan akibat cuba mengelak serpihan batu yang berada di tengah jalan
Mangsa yang tidak memakai Topi keselamatan terpelanting dan terjatuh dengan bagian kepala terlebih hadulu Mengakibatkan kulit mukanya terkoyak dan otaknya keluar.



Video dan gambar mangsa yang tersebar dilaman media sosial dijadikan sebagai ikhtibar kepada remaja lain yang gemar mengadakan lumba haram.
Dimaklumkan dari sumber, Riska juga pernah mengikuti beberapa perlumbaan resmi di Tulungung,sebelum ini mangsa juga dikatakan jarang menaiki motor tanpa mengenakan Helm terlebih dahulu,tapi pada hari kejadian yang meragut nyawanya itu,mangsa dikatakan bersikeras memakai helm karena Hanya Test kelajuan Motor sebelum mengadakan lumba.



No comments:

Powered by Blogger.