Ads Top

Suami Sibuk Main Catur Di Kedai Tak Tau Isteri Tanam Jangung Dengan Duda Sado Di Rumah



Suami Sibuk Main Catur Di Kedai Tak Tau Isteri Tanam Jangung Dengan Duda Sado Di Rumah|Tidak dapat lagi di napikan ketagih main game catur dapat membuat seorang lelaki bertahan duduk sampai kesubuh di kedai sambil menghirup teh tarik panas.
Perkara itulah yang menimpa Mohd fazli 36 menghabiskan masa sepanjang malam untuk bermain catur tanpa menghiraukan perasaan isterinya Qaren.
Mohd fazli dan Qaren telah lama menikah dan sudah pun memiiki dua anak,namun karena perselingkuhan Qaren kedua pasangan ini terpaksa di hadapkan ke mahkamah agama untuk menguruskan perceraian pada 20.07,2016.
Dengan wajah penyesalan Qaren hanya menundukkan wajah ketika suaminya meluahkan rasa kecewa dengan perselingkuhan isterinya.
Didepan hakim Qaren mengatakan kalau dirinya khilaf melakukan perselingkuhan itu.dia melakukan hal itu sebenarnya karena hampir tujuh tahun menikah suaminya sangat jarang berada di rumah sebagai ketua keluarga yang membagi nafkah batin mahupun bafkah lainnya.
Qaren juga mengatakan kalau suaminya balik kerja terus makan dan keluar semula ke kedai untuk bermain catur dan akan balik lewat malam,kadang kadang subuh baru balik.
Oleh sebab itu dia nekat menjalin hubungan dengan jiran mereka yang berkebetulan merupakan seorang duda yang bekerja sebagai buruh bangunan.
Sementara Mohd fazli Hanya mengeluh panjang setelah mendengar penjelasan isterinya dan mengatakan bahwa isterinya tidak pernah mengambil berat tentangnya selepas mereka di kahwinkan melalui pilihahan orang tua.
Pihak hakim yang melihat keduanya sudah tidak bisa akur maka hakim memutuskan perceraian sebagai jalan penyelesaian,dan kes penjagaan kedua anak mereka akan di bicarakan dalam sidang ke 2 hujung bulan depan.

No comments:

Powered by Blogger.