Ads Top

Mayat Beranak Bayi Perempuan



Mayat Beranak Bayi Perempuan|Takut kantoi memiliki anak luar nikah,seorang lelaki gelap mata membunuh kekasihnya marta yang hendak bersalin dengan membekap mulut mangsa hingga maut kemudian mayatnya dibuang.
Mayat mangsa ditemukan oleh dua beranak yang hendak mencari jamur dikebun kelapa sawit desa sanggau kalimantan barat pada selasa 20.09.2016.
Kepala kepolisian Sanggau mengungkap misteri penemuan mayat tersebut, hingga seorang lelaki yang merupakan kekasih mangsa berjaya ditangkap.
Hasil bedah siasat menemukan mangsa Marta di dapati hamil sembilan bulan,namun selepas 4 jam penemuan mayat itu,pihak hospital terkejut apabila mayat Marta mengeluarkan bayi perempuan cukup sipat seberat 2.9 Kg sebelum di bedah siasat.
“Pada awalnya pihak kami tidak tahu bahwa mangsa mengandung,curiga dengan perut mayat yang buncit saya melihat kemaluannya dan menemukan bayi keluar dari rahimnya”,katanya doktor charles ketika dihubungi pemberita 23.09.2016.
Mengulas bagaimana bayi itu keluar dari rahim mayat,pihak doktor tidak bisa memberikan komen yang konsisten,hanya saja ketika itu mereka membuat koyakan kecil di selaput ketuban.
“Sekilas saya berpikir “mana tahu bayi masih hidup”,namun sayang apabila ketuban sudah pecah bayi sudah pun meninggal dunia.katanya.



Sementara pihak polis yang mengembangkan siasatan menahan pelaku  bernama Ando yang merupakan kekasih mangsa semenjak tahun 2015,Didapati keduanya berkenalan melalui laman media sosial facebook Pada penghujung tahun 2014.
Ando mengaku dia melakukan pembunuhan itu dengan mendekap mulut mangsa menggunakan bantal kerana mangsa menjerit mengadu sakit hendak bersalin dirumah sewa mereka.
Takut diketahui jiran dan warga bawah kekasihnya itu mengandung anak luar nikah ia kemudian membunuh mangsa dan mayatnya dibuang pada keesokan harinya 20.09.2016 untuk menghilangkan jejak.


No comments:

Powered by Blogger.