Ads Top

Koleksi Status Pertanda Ajal Sebelum Maut Dalam Kemalangan Ngeri



Koleksi Status Pertanda Ajal Sebelum Maut Dalam Kemalangan Ngeri|Setiap yang bernyawa pasti akan mati dan tak ad satupun manusia yang tahu bila ia akan mati,meskipun begitu ada beberapa di antara manusia yang bisa merasakan tanda tanda bahwa kematian sudah dekat dengannya,walaupun kadang tidak di sedarinya.
Itulah yang di alami oleh ke 7 mangsa dalam kemalangan ini,masih masing memuata naik status di laman mdia sosial yang di dakwa sebagai tanda ajal mereka sudah dekat.


1.Update status sama sebelum kemalangan:Kebetulan atau suratan Hanya Allah saja yang tahu,dua mangsa kemalangan memiliki status sama sebelum maut terlibat kemalangan.





2.Kematian Yasmin Hunwick Penuh Tragis:Sebelum meninggal, Arwah Yasmin asyik didatangi dengan pelbagai mimpi ngeri tentang kematian dan menulis status tersebut di twitter. Di bawah ni adalah status yang sering ditulis oleh arwah. Namun malang tidak berbau apabila arwah telah menemui ajal dalam sebuah kemalangan motorsika dan van di simpang isyarat lebuh raya kulai,langkawi.





3.Tenung kubur rasa tenang:Khairul Anuar B.Zulkifli 21 sebelum maut dalam kemalangan di Penapisan Petronas Sg Udang sempat memuat naik status pertanda ajal.
Dalam kejadian yang berlaku pada jam 02.00 semalam mangsa dalam perjalanan balik dari tangga batu bersama rakannya menaiki motosikal jenis HONDA EX5 (No Plet MCF 6796) bersama seorang kawan.baca kisah penuh





4.Datang kubur saya raya Ni:Nadiah telah ditemui lemas di Sungai Perak Difahamkan mangsa terjatuh ke dalam sungai sebelum ditemui penduduk sekitar kawasan tersebut.






5.Doa mati dimakbulkan
Remaja berusia 18 tahun yang bernama Rizki dari Indonesia telah meninggal dunia akibat kemalangan jalan raya. Sebelum dia meninggal dunia, dia sering mengemaskini status di Facebook yang menginginkan nyawa beliau ditarik dan permintaannya dimakbulkan.





6.Gurauan menjadi kenyataan
Dieba Yazt Mien. Status itu ditulis pada 15 hari sebelum satu kemalangan berlaku di Kampung Perana, Langkawi pada dua hari lepas, 22 Februari 2014 yang meragut nyawanya.





7.Gurauan terakhir sebelum ajal:puteri nisha yang kehilangan tunangnya yang merupakan seorang anggota polis yang maut dalam sebuah kemalangan jalan raya dekat sungai petani pada 30 julai kelmarin.










No comments:

Powered by Blogger.