Ads Top

INFO WANITA : Bahagian Tubuh Wanita Paling Disukai Mata Lelaki

Info Fakta Tentang Wanita. Wanita sememangnya menjadi daya penarik yang buat bagi setiap lelaki normal. Namun bahagian mana yang sering menjadi tumpuan mata lelaki? Jom kita lihat.


Gambar Hiasan



Dahi. Apabila dahi wanita luas, ia dianggap dahi yang sempurna oleh lelaki. Dahi wanita adalah tempat di mana lelaki akan menemukan dahinya.


Pipi. Ciuman yang melazatkan penciumnya berada pada sasaran pipi yang licin, bersih dan halus. Oleh kerana itu ramai lelaki lebih menyukai wanita yang berpipi licin.


Bibir dan Lidah. Lelaki lebih menyukai bibir yang nipis dan lidah yang lonjong kerana ia dianggap menikmati kucupan semasa jimak. Pada zaman ini, kucupan lidah lebih disukai dan membangkitkan syahwat 3 kali ganda berbanding dengan ciuman ke pipi, dua alis mata, antara 2 lubang hidung dan pada tengkuk wanita yang mampu membangkitkan syahwat sebanyak 25 peratus.


Punggung. Lelaki sangat tertarik pada punggung yang penuh berisi dan tertonjol keluar kerana ianya 'enak' dihenyak sewaktu berjimak. Goyangan sewaktu jimak dilakukan oleh wanita, dayungan biasanya dilakukan oleh lelaki. Goyangan ini memberikan kenikmatan yang lebih tinggi kepada lelaki.


Payudara. Terdapat pertalian antara bidangnya dada wanita dengan payudaranya. Jika dadanya bidang, maka payudaranya tidak begitu nyata bentuknya. Sekiranya dada kecil, payudara adalah lebih jelas bentuknya dan tampak membengkak dan naik. Keadaan inilah yang menarik perhatian lelaki.


Faraj. Pada lelaki, bentuk faraj wanita tidaklah menjadi persoalan besar. Tetapi ramai lelaki lebih sukakan wanita yang mempunyai lubang faraj yang kecil kerana ia dianggap dapat memegang dan menyepit zakar lelaki dengan lebih utuh tatkala jimak. Walaupun begitu, seni kemutan dianggap lebih penting dari besar atau kecilnya lubang faraj, kerana ini dianggap lebih memberi kesan kenikmatan kepada lelaki.





No comments:

Powered by Blogger.