Ads Top

Ibu Cangkul Anak Kandung Hingga Maut



Ibu Cangkul Anak Kandung Hingga Maut|Tiada siapa yang tahu entah setan apa yang merasuk seorang ibu jumira 36 tahun telah mencangkul anaknya Dilla 7 hingga maut.
Dimaklumkan dari Eberita nusantara,dalam kejadian jam 17.oo petang itu 20.09.2016,mangsa balik kerumahnya selepas penat bermain dan meminta makan kepada ibunya.
Hanya karena berlaukkan tumis kangkung dan tauhu mangsa enggan untuk makan dan merengek meminta ayam goreng sambil menggertak ibunya dengan perkatan”biar saya mati kelaparan”kalau tidak di bagi ayam goreng.
Jumira yang naik pitam mendengar perkataan anaknya terus menyeret anaknya sambil berkata”sini kalau nak mati”
Perkataan jumira ternyata tidak main main,dipenuhi dengan rasa marah ia mengambil sebilah parang dan menetak anaknya di bagian kepala 4 kali,dan juga ditetak bagian tangan , mengakibatkan tangan mangsa terputus.Tidak cukup dengan itu,mangsa turut di cangkul di bagian perut hingga usus terburai dan maut di tempat kejadian.
Jiran yang mendengar suara bising terus ketempat kejadian dan menemui dilla sudah tidak bernyawa akibat kecideraan teruk pada anggota badan.
Bagaimanapun jumira ditahan oleh kepolisian Desa Tanjung Muning Sumatra Barat tanpa sembarang perlawanan dan mengatakan dia merasa kesal apabila anaknya mengeluh dengan kehidupan mereka yang miskin.
Dimaklumkan setahun lalu kejadian serupa pernah berlaku di kampung yang sama,dimana seorang ibu  yang mengalami gangguan jiwa mengerat leher anak lelakinya yang berusia 12 tahun karena mengeluh tiada lauk untuk makan.



No comments:

Powered by Blogger.