Ads Top

Video Lelaki Malukan Teman Wanita Sendiri Selepas Lamarannya Di Tolak.


Satu pasangan yang di dakwa pasangan kekasih ini nampaknya berakhir dengan satu insiden yang di luar jangkaan ramai.

Satu insiden yang memalukan ini terjadi di sebuah tempat di China, apabila teman lelaki kepada wanita ini merayu untuk melamarnya menjadi sebagai isterinya di hadapan orang ramai.

Namun, lamarannya di tolak oleh wanita tersebut dengan kata-kata yang amat mengecewakan lelaki itu.

Menurut para Natizen, wanita itu tidak dapat menerima lelaki tersebut kerana lelaki itu bukan lah dari golongan orang-orang yang kaya.

Di fahamkan, hubungan pasangan ini mula retak apabila wanita itu telah memilih seorang lelaki yang kaya untuk menjadi suaminya.

Namun, setelah mengetahui akan hal itu, teman lelaki wanita itu segera melamarnya di hadapan orang ramai untuk menjadikan wanita itu sebagai isterinya dalam keadaan melutut.
Tapi malangnya, lamaranya di tolak oleh wanita itu sambil wanita itu menghina dan merendahkan teman lelakinya itu kerana miskin.

Selepas dimalukan di hadapan orang ramai, teman lelakinya bertindak untuk memalukan wanita itu kembali dengan menarik pakaian wanita itu sehingga menampakkan buah dada wanita itu.

Insiden itu sempat dirakamkan oleh orang ramai yang berada di kawasan tersebut dan segera memuat naik di laman sosial. Saksikan pada video di bawah ini.
loading...
wartawan jalanan

Share this

Related Posts

No comments:

Powered by Blogger.