Ads Top

JIKA ANDA WANITA TOLONG BACA NI !! LUANGKAN WAKTU 30 SAAT SAHAJA UNTUK MENGURUT TITIK INI AGAR ANDA TERHINDAR DARI KANSER PAYU-DARA..


urut-kaki
JIKA ANDA WANITA TOLONG BACA NI !! LUANGKAN WAKTU 30 SAAT SAHAJA UNTUK MENGURUT TITIK INI AGAR ANDA TERHINDAR DARI KANSER PAYU-DARA..  | Salah 1 cara untuk melakukannya adalah melalui Perubatan Tradisional Cina (TCM) amalan urut refleksi. Reflexology adalah jenis akupresur atau urut yg tertumpu pada kaki. Ideanya adalah bahwa dgn m3r4n * s4ng titik2 pada kaki, seseorang dapat meningkatkan kesihatan bahagian tubuh, termasuk pelbagai organ dan p * yang sesuai. Reflexology tlah digunakan sebagai modaliti penyembuhan selama beribu-ribu tahun di Asia. Ahli arkeologi bahkan telah menemui bukti penggunaannya oleh Firaun di Mesir kuno...
Kanser p * dan tidak berkembang Qi
Menurut Perubatan Tradisional Cina, apabila kanser apapun yg ditemui, ini bermakna bahawa tenaga telah tidak berkembang untuk masa yang lama, serupa dgn bagaimana sungai boleh mendapatkan tersumbat dan berlumpur dgn pembentukan serpihan seperti ranting dan daun. Selain makan yang tidak sihat & kurangnya gerakan, sebab besar mengapa terbantut terjadi adalah kerana emosi negatif yang belum sembuh.
Louis Hay, penulis buku laris Anda Boleh Sembuh Hidup anda, membentangkan salah tafsiran hubungan ini: “Bila ada masalah dengan p *, biasanya bermakna kita ‘lebih keibuan’ baik orang, tempat, atau hal, atau pengalaman … Jika kanser yang terlibat , maka ada juga kebencian yang mendalam. “blok emosional lain termasuk kurangnya cinta diri & kurangnya memelihara dalam kehidupan seseorang.
Menurut Wai Ke Zhang Zong, yg ditulis dalam tahun 1400-an: “ini [negatif] emosi terkumpul dari hari ke hari dan menyebabkan Limpa & Lambung kekurangan Qi dan hati Qi genangan. Keadaan ini akan menyebabkan tubuh untuk membuat ketulan. Ketika Qi / tenaga stagnasi terkumpul dalam meridian dari masa ke masa, biji kecil boleh berkembang menjadi massa kanser. Kemudian lima organ utama akan lepas dari keseimbangan. Masalah ini dipanggil kanser p *. ”
Tentu saja, ini adalah terjemahan modern dari kata2 dari naskah kuno ini kerana tidak ada hal seperti konsep saat ini kanser saat itu. Adalah selamat untuk mengatakan, bagaimanapun, bahwa sepanjang sejarah orang telah melihat akibat dari disekat Qi. Perkembangan “blok di sungai,” atau tumor adalah hasilnya.
Refleksologi untuk Kanser P * ra
Hubungan antara titik pada kaki dan organ utama adalah nyata dan pengetahuan ini telah lama digunakan oleh pengamal perubatan Cina. Holly Tse, CMP, menceritakan kisah yg kuat dari pengenalan pertama untuk kedua2 kanser p * dan refleksologi:
“Ketika saya pertama kali diperkenalkan ke China Reflexology, saya [pengamal] tahu hanya dari mengurut * saya titik refleksologi yang saya punya ketulan p * Sementara aku menggeliat kesakitan, ia tiba-tiba bertanya,” Apakah anda mempunyai benjolan p * pada p * kanan anda? ‘Begitulah cara tepat kaki anda dapat mencerminkan tubuh anda! ”
Dalam kajian terbaru, refleksologi telah terbukti meringankan gejala, seperti sesak nafas yang berkaitan dengan kemoterapi & rawatan hormon pada wanita dengan kanser p * stadium lanjut metastasizing-dipentaskan...
Titik pada kaki yang menghubungkan ke p * adalah daerah persegi panjang berbentuk di bahagian atas kaki yang memanjang “dari dasar kaki anda untuk sedikit di bawah kaki menyerah besar anda.” Untuk mengurut daerah, Tsu menunjukkan membuat genggaman dan menggunakan semua buku2 jari untuk menggosok atas dan ke bawah dengan tekanan sedang selama 30-60 saat. Mengurut titik-titik refleksi yang bersambung ke kelenjar getah bening yang bermanfaat juga, kerana kawasan p * mengandungi sejumlah besar kelenjar getah bening.
Menjaga sistem tubuh dalam aliran melalui penggunaan teknik perubatan China kuno seperti refleksologi adalah bahagian penting daripada “The 7 Essentials Sistem ™” untuk penyembuhan badan secara semulajadi dan cara yang telah teruji untuk tetap hidup, penting dan dis-kemudahan bebas...
Sumber: thetruthaboutcancer.com
Armin Lute

Share this

Related Posts

No comments:

Powered by Blogger.