Ads Top

Gadis 16 Tahun Dirogol Rakan Baik Abang.


JEMPOL - Niat baik seorang pemuda membenarkan rakannya menumpang tidur di rumah keluarganya di Felda Serting Hilir dekat sini dibalas dengan tindakan tidak berperikemanusiaan apabila adik perempuannya dirogol dalam satu kejadian pada Ahad lalu.

Ketua Polis Daerah Jempol, Superintendan Noorzainy Mohd. Noor berkata, kejadian rogol ke atas gadis berusia 16 tahun itu disedari oleh bapa mangsa yang terjaga daripada tidur apabila mendengar jeritan anak perempuannya itu.

Menurut beliau, berdasarkan laporan diterima pihak polis, mangsa memberitahu suspek yang berasal dari Felda Tembangau 1, Kemayan, Pahang, dan bekerja sebagai pembantu kedai bertindak memasuki bilik tidurnya untuk merogolnya kira-kira pukul 3.30 pagi.
  1. 7 Gambar Wanita Harapan keluarga Maut Disembelih Dan Dirogol.
  2. PUNCA Lelaki Ini Diliwat Oleh 20 Banduan Di Penjara.
  3. Tiga Hari Hilang, Budak 5 Tahun Rupanya Dibunuh Dan Dibakar.
"Mangsa mengenali suspek yang merupakan teman kepada abangnya. Suspek cuba merogol mangsa namun mangsa merayu dan memberitahu dia dalam keadaan datang bulan (didatangi haid).

"Ketika suspek sedang merogol mangsa, ayah mangsa yang mendengar jeritan anaknya datang ke bilik tersebut dan suspek berjaya melarikan diri," katanya ketika dihubungi Kosmo! di sini hari ini.

Kosmo Online
loading...
wartawan jalanan

Share this

Related Posts

No comments:

Powered by Blogger.