Ads Top

Berang Dikatakan Tak Kuat Diranjang, Lelaki Bunuh Dan Sumbat Mayat Gadis Dalam Kotak.


Hanya kerana sakit hati lantaran dikatakan tidak kuat di ranjang Farah Nikmah Ridhallah 23 dibunuh dengan kejam oleh kekasihnya satu malam sendiri calvin di apartemen aston marina jakarta utara.

Tragedi malang yang membunuh Farah bermula pada jumaat 8 july 2016 sekitar jam 19.00 calvin mengubungi farah melalui talipon dan whatsapp agar datang ke apartemannya. Pada jam 21.00 farah pun sampai ke tempat yang di tuju dan melakukan hubungan intim.

Pada keesokan harinya sabtu 9 july farah dan calvin makan bersama  di lantai  apartemen tersebut dan calvin kembali mengajak farah untuk melakukan hubungan intim.

Akan tetapi farah menolak dan berkata ”kamu pancut awal buat apa mahu diteruskan lagi, lagi pun orang tua saya menyuruh saya balik”kata awie meniru percakapan dari pengakuan calvin sendiri.

Kata-kata farah menbuatkan calvin kecewa dan merasa marah hingga memukul bahagian belakang kepala farah hingga terjatuh.

Farah kemudian di cekik hingga mati, setelah calvin mengesahkan farah mati ia kemudian memasukkan mayat farah kedalam kotak pelastik dan di ikat dengan tali berwarna biru.
Calvin kemudian menggunakan troli mengangkat kotak yang berisi mayat farah sekitar jam 20.00 dan memasukkannya kedalam kereta sebelum membuangnya ke bawah jembatan sekitar pantai kawasan apartemen.

Menurut sisatan awal yang di terbongkar pembunuhan tersebut dapat melalui rakaman cctv di apartemen, calvin juga mengaku bahawa dia membayar farah dengan sejumlah wang untuk melakukan hubungan intim.



e-berita.org
loading...
wartawan jalanan

Share this

Related Posts

No comments:

Powered by Blogger.