Ads Top

Remaja Buat Maksiat Berbaur Kata Kata Agama

CINTA
Remaja Buat Maksiat Berbaur Kata Kata Agama|Berkenan dengan masalah pembuangan bayi yang sudah semakin berleluarsa sudah tidak dapat lagi di bendung.Inilah satu contoh sebab kenapa bertambahnya anak luar nikah dan kes pembuangan bayi semakin ramai di negara kita ini yang tanpa kita sedari.
Dimana gejala sosial ummat islam sudah tidak ada lagi segan silu,lebih teruk apabila langkah menuju zina dituturkan dengan ayat berbaur agama.Inilah pergaulan bebas remaja kita sekarang.
12507320_10154466223802786_5514304978527966151_n (1)


Antara isu yang perlu dikedepankan adalah,

-Teruna dan dara bercutie bersama ketempat orang yang penuh dengan zina .
-Tudung hanya disekolah saja.
- Langkawi tempat bertapa sementara untuk melahirkan bayi zina.
-Lebih 30% pasangan berkahwin bercerai. Apatahlagi sekadar cinta.
-Inilah rata-rata calun ibu dan ayah kepada anak cucu kita.

Untuk bercutie perlu perbelanjaan dan izin ibu bapa tentunya apatah lagi mereka hanya budak sekolah yang masih mentah,soalannya dari manakah mereka mandapat biaya perbelanjaan dan izin itu?

Kami tidak menuduh adik adik ini berzina karena itu hanya mereka yang tahu,tapi pergaulan bebas seperti ini nampak lebih menuju kepada zina.

Jodoh pertemuan semuanya di tangan tuhan,dilihat dari perangai pasangan remaja sekarang, ianya lebih nampak seperti orang yang sudah sah berkahwin,meskipun begitu belum tentu pasangan ini akan berakhir kejinjang pelamin.

Menurut satu artikel sebuah blog menulis tentang remaja masa kini yang bertajuk Hampir separuh gadis malaysia umur 16-25 sudah tiada dara,akibat terjebak dengan gejala sosial dan pergaulan bebas.untuk soalan kepada semua lelaki sanggupkah anda kahwin dengan gadis yang sudah tiada dara?

Artikel ini Disiarkan bukan untuk mengaibkan sesiapa,ia hanya sekedar peringatan kepada ibu bapa di luar sana agar lebih memantau perlakuan anak remaja anda sebelum terlanjur dan menyesal di kemudian hari.

No comments:

Powered by Blogger.