Ads Top

[ Bongkar ]Faktor Utama Wanita Mengandung Anak Luar Nikah Mudah Bersalin




[ Bongkar ]Faktor Utama Wanita Mengandung Anak Luar Nikah Mudah Bersalin

Pernah tak korang terfikir kenapa dan apakah faktor utama wanita mengandung anak luar nikah mudah bersalin?? Pernah terfikir tak?? Mengandung pun orang boleh tak perasan tau² je dah beranak. Tak pernah ada symptoms orang mengandung pun. Buat kerja pun macam orang normal lain je.

Kat sini aku mendedahkan sebab utama mereka yang mengandung anak luar nikah ni mudah sangat melahirkan anak. Buka minda tenangkan fikiran dan terima info yang aku kongsikan ni dengan tenang.


Faktor Melahirkan Anak Luar Nikah dengan mudahApa Sebab Utama Wanita Mengandung Anak Luar Nikah Mudah Bersalin?

Aku pernah bertanya pada seorang ustaz mengenai perkara ni dan ustaz tu telah mengatakan bahawa, ketakutan membuatkan seseorang "gadis terlampau" yang terlanjur dan mebdapatkan anaknya dengan mudah.

Kata ustaz tu lagi, bermula daripada perhubungan yang salah di sisi Agama Islam, apabila hamil tidak timbul rasa kepayahan seperti mana wanita² biasa ketika sarat mengandung. Allah cabut rasa kepayahan itu supaya tidak mendapat pahala sebagaimana wanita² lain yang bersusah payah ketika hamil hasil daripada pernikahan yang sah.

Kadang² tanda² sebagai seorang yang hamil juga tidak kelihatan. Perutnya tidak nampak besar, boleh pula berjalan dengan gagahnya. Kalau yang mengandung anak luar nikah itu pelajar sekolah, dia boleh pergi ke sekolah dan mengambil aktiviti padang seperti pelajar yang lain, sedangkan sebenarnya dia sedang sarat mengandung. Itu merupakan satu lagi nikmat yang di ambil oleh Allah.

Kemudian apabila gadis ini mahu melahirkan anak nanti, mudah sahaja anak itu keluar hingga dalam tandas pun boleh bersalin. Maka, pahala sakit oleh sebab melahirkan anak itu telah diangkat oleh Allah daripadanya. Jika dilihat pada wanita biasa, dalam keadaan begini perlu dibantu oleh bidan yang mahir, itu pun masih terasa susah dan terasa tersangatlah sakit untuk melahirkan anak. Tetapi wanita yang sudah terlanjur mudah sahaja.

Setelah anak itu lahir, gadis yang terlanjur ini masukkan pula anak tersebut kedalam lubang tandas dan flush. Mengapa menjadi begitu kejam?? Ini kerana perasaan kasih dan sayang telah di cabut oleh Allah daripada dirinya sehingga tiada rasa belas kasihan pada anak tersebut.

Oleh itu, kepada semua gadis sunti sekalian, jangan mudah terlanjur. Secinta mana pun kamu kepada seseorang lelaki itu, jangan serahkan diri kamu itu dengan cara yang salah. Kerana kamu akan dihantui perasaan bersalah seumur hidup kamu nanti. Setidaknya kamu cubalah pikat, pujuk dan rayu pada lelaki itu untuk memiliki kamu secara yang sah. Kamu sebagai wanita kan pandai memikat hati lelaki.

Begitulah jawapan ustaz tersebut mengenai persoalan yang di ajukan kepada beliau. Semoga menjadi panduan dan manfaat kita bersama, In Shaa Allah.

No comments:

Powered by Blogger.